Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010
Η αναγκαιότητα συγκρότησης Ταμείου Αλληλεγγύης των Εκπαιδευτικών, του Παναγιώτη Ντούλα
Κοινοτοπίες #3
Κάλυμνος 11-12-2010
Η αναγκαιότητα συγκρότησης Ταμείου Αλληλεγγύης των Εκπαιδευτικών
Πολυτεχνείο 2010
Κοινοτοπίες #2
Του Παναγιώτη Ντούλα
Κάλυμνος
15-11-2010
Πολυτεχνείο 2010
«.......Μέλη των συλλόγων των εκπαιδευτικών και εκπρόσωποι των μαθητικών συμβουλίων θα διοργανώσουν στα σχολεία εκδηλώσεις, ομιλίες, που θα ανταποκρίνονται στη σπουδαιότητα και τη σημασία των γεγονότων εκείνων των ημερών.....»
Απόσπασμα από την εγκύκλιο με Α.Π. 141520/Γ2,
9-11-2010 με θέμα «Επέτειος Πολυτεχνείου 2010»
«Τα στερνά τιμούν τα πρώτα»
Λαϊκή παροιμία
Είναι κατανοητή η τυπική υποχρέωση του κάθε Υπουργού να σέβεται τις θεσμοθετημένες εορτές, κτλ και να παίρνει τα ανάλογα μέτρα.
Επίσης, είναι, ίσως, θρασύτατο να ασκεί κανείς κριτική από τη βολή του καναπέ του σε ανθρώπους που, όποια και να ήταν η μελλοντική τους πορεία, την κρίσιμη στιγμή ήταν ΜΕΣΑ και όχι έξω από το Πολυτεχνείο. Ιδίως όταν αυτοί που ασκούν κριτική γεννήθηκαν αρκετά χρόνια μετά τα γεγονότα του 1973 μέσα στη θαλπωρή της (πολύ ατελούς και κουτσουρεμένης) δημοκρατίας που τους κληροδοτήθηκε από τους προαναφερθέντες αγωνιστές.
Είναι, όμως, παράλογο να αναρωτιέται κανείς για το τι σχέση μπορεί να έχουν ΣΗΜΕΡΑ αυτοί που υπογράφουν αυτήν την εγκύκλιο(όχι ως πρόσωπα αλλά ως φορείς πολιτικών αντιλήψεων) με το βασικό τρίπτυχο ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που συγκλόνισε εκείνο το τριήμερο την Ελλάδα;;; ΑςΣχετικά με την Π.Δ.Σ., του Παναγιώτη Ντούλα
Κάλυμνος
« 'Η στραβός είν' ο γιαλός ή στραβ' αρμενίζουμε » και άλλες ιστορίες για την ΠΔΣ
Βλέποντας τη διαταγή με Α.Π. 8794 που ήρθε προχτές (04-11-2010) στα σχολεία της Δωδεκανήσου σχετικά με την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, αναρωτιέται κανείς για τη λογική με την οποία κινείται η υπηρεσία, από τα κατώτερα κλιμάκια μέχρι τα ανώτερα.
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή, ας θυμηθούμε ότιΕκπαίδευση:Ή θα διδάσκετε αυτά που εμείς επιτρέπουμε,ή θα χρεοκοπείτε
Όπως έχουμε ξαναγράψει, οι επιχειρούμενες αλλαγές στην εκπαίδευση οδηγούν στον ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο των πανεπιστημίων από το κράτος, ή/και ιδιώτες βιομήχανους, τραπεζίτες, την εκκλησία, ή οποιονδήποτε άλλο έχει τα κονδύλια για να τα κρατήσει "ζωντανά" ως "χορηγός" τους. Το κράτος μειώνει τα κονδύλια για την εκπαίδευση, και τα κόβει και εντελώς αν μια σχολή δεν "συμμορφώνεται" με τις ορέξεις του κράτους. Έτσι, αν μια σχολή δε θέλει να κλείσει, θα πρέπει να προσαρμόσει τη διδασκαλία σε αυτά που της λέει το κράτος, ή/και να βρει "σπόνσορες", που προφανώς βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να δώσουν χρήματα αν η διδασκαλία είναι αντίθετη με τα συμφέροντα τους. Όχι πως τώρα η διδασκαλία είναι ΟΚ βέβαια, ωστόσο με τη νέα αυτή επίθεση ο έλεγχος της εκπαίδευσης από την άρχουσα τάξη θα αυξηθεί κατακόρυφα: